Battalion 1944 – klasyczna strzelanka sieciowa już na Kickstarterze

Zauważyliście, że od jakiegoś czasu wszystkie strzelanki sieciowe osadzane są w niedalekiej przyszłości lub współczesności? Niezależne studio Bulkhead Interactive, tworząc swą nową grę postanowiło wrócić do czasów II Wojny Światowej i klimatów znanych graczom z pierwszych części Medal of Honor i Call of Duty. Battalion 1944 będzie klasycznym multiplayerowym shooterem, który zawitać ma na PC oraz konsolach nowej generacji w Maju 2017.

Dlaczego tak wcześnie wspominamy o tym projekcie? Odpowiedź jest prosta – pozytywnie zaskoczył nas, tak jak wielu innych graczy na całym świecie. Po zaledwie trzech dniach kampanii Kickstarterowej, studio zebrało pełną wyznaczoną przez siebie sumę pieniędzy – 100 tysięcy funtów. Kiedy spojrzycie na screeny i gameplay z gry, będziecie zdziwieni, że tak dobrze wyglądająca produkcja potrzebuje zaledwie tych stu tysięcy!

Battalion1944

Jak mówią sami twórcy, w Battalionie 1944 znajdziemy wiele podobieństw do Medal of Honora i Call of Duty 2, ponieważ na nich właśnie deweloperzy się wychowali. Jak dla mnie nie ma w tym nic złego i najwyższy czas powrócić do historii w dobrym, realistycznym stylu. Taka właśnie ma być rozgrywka – realistyczna, pozbawiona supermocy i dziwnych egzoszkieletów. Wszystko opierać się będzie na naszych umiejętnościach. Do tego wszystkiego twórcy dorzucili kilka naprawdę znanych lokacji oraz bardzo realistyczne modele i dźwięki broni. Warto jeszcze wspomnieć o samodzielnie stworzonych animacjach, stworzonych dzięki systemowi motion capture! Możliwości silnika Unreal Engine 4 zostały w pełni wykorzystane. Popatrzmy chociaż na te kilka zrzutów pochodzących z wersji pre-alfa…

Battalion1944_1

Najważniejsza w multiplayerach jest oczywiście rozgrywka i tryby gry. W Battalionie 1944 twórcy położyli nacisk na klasykę gatunku – Capture The Flag, Deathmatch oraz Dominację. Oczywiście w późniejszym czasie dorzuconych zostanie jeszcze kilka nowych, które obecnie wymagają testów. Oprócz tego, jeśli macie jakiś genialny pomysł na zupełnie nowy tryb, twórcy są otwarci na Wasze propozycje!

Czym byłaby porządna strzelanka sieciowa bez customizacji swego żołnierza? Battalion 1944 również będzie coś takiego posiadał. System odblokowywania nowych mundurów, naszywek oraz skórek broni opierać się będzie na zdobytych punktach doświadczenia. Pamiętajmy jednak, że wszelkie zdobyte „ulepszenia” działają jedynie na wygląd i kosmetykę, a nie na skuteczność w trakcie bitwy.

Battalion1944_2

Aby już dziś zdobyć klucz do gry Battalion 1944 możecie wspomóc studio na Kickstarterze, minimalna kwota to 15 funtów. W tej cenie otrzymujemy dostęp do Early Accessu, klucz Steam do pełnej wersji oraz odznaczenie i tag na forum społeczności.

Link do Kickstartera: https://www.kickstarter.com/projects/bulkheadinteractive/battalion-1944-pc-xb1-ps4?ref=category

Paweł Wysowski

Autor: Paweł Wysowski

Od niedawna przedstawiciel PC Master Race. W przerwie między graniem w tytuły AAA i czytaniem książek mistrza horrorów (Stephena Kinga), ogrywa mniejsze, niezależne tytuły. Fan wszelkiego rodzaju roguelike’ów oraz gier obarczonych ciężkimi wyborami moralnymi. Poza graniem na kompie uprawia windsurfing oraz tenis ziemny.

  • MrEvilRobot

    Podczas oczekiwania na tą grę, zachęcam do grania w Day of Infamy.
    Jest to mod do Insurgency, gry którą można obecnie dostać za stosunkowo niewielką kwotę.

    • Jak najbardziej warto zająć się Day of Infamy, zwłaszcza że do premiery Battalion 1944 jeszcze trochę czasu mamy 🙂

1ndieWorld

Uniwersum indie games nie jest już rajem dla geeków, fantazją nerdów, undergroundowym dziwactwem…

Gry niezależne kształtują mainstream, narzucają trendy, zmieniają świat.

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc naszym użytkownikom odkryć magię indie. Pierwszy w Polsce serwis, poświęcony wyłącznie produkcjom niezależnym – 1ndie World – jest jedyny w swoim rodzaju, stawia na uczestnictwo, pobudza do działania, odświeża umysł.

Twitter

RT @mrRyJek: I tyle... wow #yonder https://t.co/XbBhuuFXdo
RT @thibaultsimar: Re-textured an old scene, playing with lights. #voxel #magicavoxel https://t.co/PaPdE7ujk3