Defenders of Vemillion na wspieram.to!

Sukces pierwszego wspólnego projektu, jakim jest The Few nadchodzi nieubłaganie. Już teraz ekipa Roberta Pogórskiego zebrała około 60 % całej sumy, a do końca zostało jeszcze sporo czasu. Już widać coraz większą popularność wspieram.to branży gier. Dlatego też, ekipa, nad którą objęliśmy patronat medialny – CODE FORGE – postanowiła pójść tą drogą i zebrać potrzebne fundusze na swój projekt.

Defenders of Vermillion będzie dostępny dla użytkowników mobilnych. Jeżeli chcecie poczuć jak świetnym tytułem jest DoV możecie również zapisać się do beta-testów – https://1ndieworld.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=3100

77417aa741d9eb7abc7334fc7afbea3e

Defenders of Vermillion to tytuł adresowany do posiadaczy urządzeń mobilnych. Cel gry jest prosty – obronić swój zamek przed napierającymi hordami wrogów. Trudność poszczególnych wyzwań, przed którymi staną czterej dostępni bohaterowie, będzie zależał od wybranej przez gracza pory dnia.

Podczas walki w Defenders of Vermillion gracz będzie korzystał z systemu gestów do rzucania czarów. Każdy z bohaterów posiada specjalne zdolności, które mogą być rozwijane w trakcie gry poprzez drzewko umiejętności.  Nie zabraknie również zróżnicowanych wrogów, którzy, dzięki ręcznie malowanej grafice, przedstawiają się niezwykle interesująco.

Dla fanów rywalizacji Defenders of Vermillion zaoferuje tabele z wynikami, na których będzie można zestawić swoje rezultaty z innymi graczami. Również nie zabraknie osiągnieć, których zebranie będzie stanowić dodatkowe wyzwanie.

Wersja językowa: w dniu premiery (angielska), w niedalekiej przyszłości także polska wersja językowa

Gra dostępne będzie na:  każde urządzenie z iOS, 2 m-c po premierze: Android


Po co tak naprawdę startuje projekt?

CODE FORGE dziś stoi z tymi samymi problemami biznesowymi, co poprzednio, projekt finansowany jest własnej kieszeni i w dalszym ciągu ekipa poświęca cały wolny czas na stworzenie produktu, dzięki któremu będą mogli zaspokoić swoje podstawowe potrzeby. DoV tworzony jest od 4 miesięcy.

Zakładaliśmy wtedy z racji braku funduszy, że nie będziemy jej dostosowywać do rozdzielczości ekranów retina (2058×1536). Jednakże od 1 Maja bieżącego roku Apple wprowadziło „nakaz” obsługi rozdzielczości urządzeń z tą rozdzielczością.

Dla nas jest to strzał w kolano, ponieważ nie tworzyliśmy assetów tak, aby wyglądały dobrze w tak wysokich rozdzielczościach. Dziś stoimy przed koniecznością „przerysowania” a w niektórych przypadków stworzenia od nowa elementów graficznych naszej gry. Ponieważ rynek AppStore jest dla nas strategicznie ważny musimy zebrać pieniądze na dodatkowe prace graficzne.  – mówi Łukasz Boruń – założyciel CODE FORGE

Suma do zebrania nie jest wysoka i wynosi 2800 zł. Oczywiście, każda osoba, która wspomoże projekt otrzyma świetne gadżety.  Podanych zostało 9 progów – zaczynając od 1 zł (podziękowania email) a kończąc na 150 zł (m.in. spotkanie z ekipą, koszulka, Pomnik Chwały Wspierających). Także każdy z Was znajdzie coś dla siebie.

Mecenat nad projektem objęli: 1ndie World oraz HcGamer.pl

To co, wspieramy?