Hackowanie rzeczywistości

Graliście w Mark of the Ninja od Klei? Jeśli odpowiedź jest twierdząca, a sama gra przypadła wam do gustu, to powinniście obserwować postępy nad Interference – skradankowym tytułem w klimatach cyberpunkowego noir.

W tytule, tworzonym przez utalentowanego Anthony’ego Beyera, pokierujemy losami hackera, który staje się posiadaczem urządzenia mogącego glitchować strukturę budynków. Logiczne zagadki związane z tym patentem opierają się o mechanikę kostki rubika i muszę przyznać, że motyw ten mocno przypadł mi do gustu.

Wizualnie Interference kojarzy się z wyżej wspomnianym MotN, dostajemy więc scrollowany platformer 2D z mocno zarysowanym pierwszym planem i umilającym oko tłem. Art design jest bardzo klimatyczny, a przerywniki fabularne przedstawione w postaci komiksu wzmagają tylko doskonały efekt.

Developer wypuścił demko (Mac,Windows) swojego produktu na indieDB, gdzie otrzymamy dwa początkowe poziomy do sprawdzenia. Pełna wersja gry zawierać ma otwartą metropolię podzieloną na cztery dystrykty. Interference ukończone ma być pod koniec tego roku, bądź na początku przyszłego.

Źródło: IndieGames