Indyki na start, czyli wielki powrót Akademii Ganymede

Akademia Ganymede wraca po wakacyjnej przerwie z nowymi tematami  i pomysłami. W październiku karty rozdają indie developerzy – zarówno w roli prelegentów jak i gości. 

Inauguracyjne spotkanie odbędzie się już w czwartek, 1. października, o godzinie 17.30. Rezerwujcie swoje kalendarze. Będzie się działo! Możecie zarejestrować się tutaj.

W planie na październik między innymi:

Słów kilka o inspiracji – wykład motywacyjny Konrada Gadziny,  Interaktywne audio – wykład Krzysztofa Bińczaka oraz Back to Academy Party w Cybermachinie. Kolejne spotkania poprowadzą Michał Marcinkowski , który przedstawi kulisy powstawania gry King Arthur’s Gold, Krzysztof Bińczak o udźwiękowianiu gier od mobile do AAA, Jakub Lisiński wprowadzi Was w dobre praktyki indie natomiast Tomasz Kaczmarek opowie o korporacyjnej karierze indyka. Kolejne spotkanie poprowadzi Jakub Wójcik przybliżając kulisy współpracy mediów z deweloperami. Cały cykl zamknie Łukasz Malik skupiając się na ciężkim życiu indie developera z punktu widzenia PR.

letnie_hot_1

Kolejny miesiąc to spotkania deweloperów z mediami. Co z tego wyniknie? Przyjdźcie i zobaczcie sami. Zachęcamy do śledzenia profilu Ganymede Academy na FB – tam na bieżąco publikujemy szczegóły i terminy następnych spotkań. Pamiętajcie, aby zarejestrować się na wydarzenie. Ilość darmowych biletów jest ograniczona!

Dokładny plan kolejnych spotkań z cyklu Indie:

1.10
17.30 „Inspiruj i daj się zainspirować” – wykład motywacyjny poprowadzi Konrad Gadzina, senior software engineer w Ganymede, który opowie o samorozwoju, roli inspiracji w osiąganiu celów, znaczeniu społeczności i networkingu.
18.30 „Wprowadzenie do interaktywnego audio” – drugi wykład związany z muzyką poprowadzi Krzysztof Bińczak, redaktor serwisu GameMusic.pl, fan gier wideo i dobrej muzyki, zawodowo ekonomista a także harmonijkarz, którego pociąga inżynieria dźwięku. Opowie on o miejscu działu audio w zespole deweloperskim, wskaże różnice w komponowaniu muzyki filmowej a tej do gier oraz przedstawi podstawowe techniki dźwięku adaptacyjnego.
– 20.00 Welcome Back Party w Cybermachinie

7.10
Michał Marcinkowski,
“King Arthur’s Gold Postmortem” – autentyczna historia dwojga ludzi, pracujących zdalnie po przeciwnych stronach globu. Zaprezentowane przez Michała Marcinkowskiego (twórcy m.in. Soldat, King Arthur’s Gold i Trench Run) prawdziwe, praktyczne porady, sekrety i konkluzje na temat design’u, codziennej pracy, kolaboracji, biznesu i marketingu z pewnością przydadzą się wszystkim początkującym twórcom.

1

8.10
Krzysztof Bińczak, „Od mobile do AAA – udźwiękawianie projektów o różnej skali”
– case study soundtracków do gier różnej wielkości, wpływ ograniczeń technicznych na produkcję muzyki, planowanie podkładu dźwiękowego zależnie od skali projektu. Prelegent jest redaktorem w serwisie GameMusic.pl.

15.10

Jakub Lisiński, „Dobre praktyki Indie”. Prelegent jest programistą i projektantem The Shadowborn, wygrał konkurs Indie Showcase podczas Digital Dragons 2015.

Tomasz ‚Fanotherpg’ Kaczmarek,” Myślał indyk o niedzieli, a w sobotę do korpo go wzięli”. Prelegent jest polskim indykiem mający na koncie około 50 gier, pasjonuje go finansowanie społecznościowe, dodatkowo jest pomysłodawcą i założycielem konferencji Zjazd Twórców Gier.

21.10
Jakub Wójcik, „Development w ręce ludu”
. Prelegent jest założycielem serwisu 1ndieWorld największego portalu w Polsce zajmującego się grami niezależnymi. W tym momencie zarządza marketingowo swoim projektem. Odkąd tylko pamięta jest zapalonym graczem, a jego pierwszą miłością było Commodore 64. Niegdyś pisał na łamach GIEROmaniaka i profesjonalnie grał w FIFĘ, obecnie zagorzały miłośnik gier niezależnych, a w szczególności dzieła stworzonego przez Phila Fisha. Założyciel i pomysłodawca Games Rage, którego pierwsza edycja odniosła duży sukces. Ma jeszcze wiele pomysłów związanych z polskim gamedevem

28.10
Łukasz Malik, „Trudne życie indyka” – punkt wyjścia prezentacji to opis rosnącej konkurencji w tym segmencie oraz próby wyjścia z pułapki robienia kolejnej pixel art`owej platformówki, część główna prelekcji to prezentacja możliwości prowadzenia kampanii PR tego typu projektów. Prelegent jest redaktorem naczelnym serwisu GRYOnline.pl od 2005 roku.

[Informacja prasowa]