Nadciąga Game Industry Trends 2013

Już 12 września na Stadionie Narodowym w Warszawie będziemy świadkami wspaniałej imprezy. Tym razem główni bohaterowie na pewno nas nie zawiodą jak piłkarskie gwiazdy. Skąd ta pewność? A no stąd, że właśnie tego dnia rozpocznie się najlepsza branżowa impreza w tym roku.

Czym są gry – wszyscy doskonale widzą. Czym są gry wideo – też. Ale jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć? Czy przyszłość to gry Free 2 Play czy może mobilne produkcje na tablety i smartfona, a może gry klasy AAA? Jak można tworzyć gry? Jak wykorzystać gamifikację do zwiększania zaangażowania? Jak serious games mogą pomóc w zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Jak rynek gier wideo wyglądał kiedyś, a jak wygląda teraz? Jak finansować produkcję gier i jak prowadzić skuteczny marketing w dobie cyfrowej i globalnej dystrybucji? Wreszcie jak osiągnąć sukces na tym niesamowicie konkurencyjnym rynku?

To tylko garść z setek pytań, na jakie spróbują odpowiedzieć prelegenci Game Industry Trends 2013. Wśród prelegentów znajdziecie takie osoby jak:

Ellen-Jane Austin z Gameforge czy Christelle Rondel z Plaine Images; Bartosza Binieckiego z Vivid Games; Jacka Brzezińskiego, Krzysztofa Noska i Pawła Zawodnego z Techlandu; Marcina Iwińskiego, Adama Kicińskiego i Michała Nowakowskiego z CD Projektu i CD Projekt RED; braci Miechowskich z 11 bit studios; Wojtka Ozimka z one2tribe; Krzysztofa Pikiewicza z Turtle Entertainment; Marcina Przasnyskiego ze StockWatch.pl; Kamila Sikorę z Bandoneon Games; Tomasza Gopa i Michała Sokolskiego z CI Games; wreszcie Piotra Żygadło z Artifex Mundi. To tylko kropla w morzu znakomitych person, które pojawią się w Warszawie.

SPOT GIT_2013

Oczywiście na takiej imprezie nie może zabraknąć naszej redakcji. Przede wszystkim skupimy się na prelekcjach związanych z grami niezależnymi. Oprócz tego pojawi się tematyka tytułów „AAA” oraz gier mobilnych. To właśnie ten ostatni punkt będzie głównym nowym tematem badania organizowanego przez NK.Research.

– Czujemy się podekscytowani, że już drugi rok z rzędu Research.NK przeprowadza badanie Game Industry Trends Report – mówi Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa. – Mamy ambicję, aby stało się ważnym źródłem informacji o polskich graczach i graniu, które jest zjawiskiem coraz ważniejszym. W tym roku ponownie udało się przebadać znaczną próbę i skupić na tym ile, jak, kiedy w co i na czym gramy, a także jakie wydatki ponosimy w związku z samymi grami i sprzętem. Zależało nam na tym, aby oprócz rozbudowanej części pytań powtarzanych co rok przy każdym kolejnym projekcie przyjrzeć się w sposób pogłębiony wybranemu trendowi związanemu ze światem gier. W 2012 były to społeczności, a w tym roku nasz wybór padł na mobile i gry mobile. Mamy nadziej, że raport będzie dzięki temu jeszcze ciekawszy.

W szybkim skrócie – GIT 2013 to:

  • ponad 40 prelekcji, wykładów i dyskusji;
  • prawie 60 gości reprezentujących cyfrową rozrywkę w różnej postaci;
  • dwa dni wypełnione wiedzą i okazją do nawiązywania kontaktów wśród uczestników i prelegentów;

Wpadacie?

Game Industry Trends 2013:

12-13 września 2013 r. Warszawa

www.git2013.pl