Qb, Qb, Qb już w sprzedaży!*

Produkcja, która zajęła drugie miejsce podczas Indie Basement właśnie trafiła do cyfrowej sprzedaży. Przemysław Sikorski – autor gry dopracował pokazową edycję i postanowił skorzystać z  Humble Store, dzięki czemu tytuł dostępny jest w atrakcyjnej cenie. Wraz z premierą mamy dla Was 3 konkursy, w których do wygrania są klucze do Qb, Qb, Qb.

O produkcji Przemka usłyszałem dzięki Ludum Dare 26, kiedy to zgłosił swój projekt do konkursu.  Jak się później okazało, Qb,Qb, Qb spodobał się nie tylko mi, ale również i całemu światu. Szóste miejsce na ponad 2300 zgłoszonych projektów jest świetnym wynikiem, zwłaszcza, że żadna polska gra nie uplasowała się wyżej. Efektem tego było również 2 miejsce podczas Indie Basement.

DSC05711 (Copy)

To, co wyróżnia Qb, Qb, Qb to nacisk na grę zespołową. Podczas Pixel Heaven 2013 sam byłem tego świadkiem, tak długich kolejek nie widziałem do żadnego innego tytułu – mimo, że każdy był bardzo dobry. Dlatego jeżeli szukacie świetnej gry do pogrania na imprezie Qb, Qb, Qb będzie świetnym wyborem.

Qb, Qb, Qb dostępny jest dla każdego użytkownika Linuksa, Maca i Windowsa. Już wkrótce możemy spodziewać się wersji mobilnej.

 

Kiedy startowałem w Ludum Dare nie chodziło mi tyle o pokazanie, że jestem w stanie grę narysować i zaprogramować. Naprawdę chciałem, żeby ludzie posłuchali mojej muzyki. Dźwięki zostały dobrane w taki sposób, aby nie fałszowały w zestawieniu z utworem i dały graczowi poczucie, że dokłada on się do tworzenia tej muzyki. Grywalność produktu jest efektem ubocznym – łzy w oczach miałem oglądając screencasty, gdzie jakiś francuz mówi „Maaan, this music…” reszta aspektów specjalnie mnie nie przejmowała.

Tak czy siak poczułem, że warto pociągnąć grę dalej. Względem prototypu dodałem mnóstwo małych aspektów, oprócz contentu, na który składa się 6 planet i 9 utworów poprawiona została dynamika gry, fajerwerki, ciekawszy tryb układania klocków, proste combosy i co najważniejsze obsługa gamepadów, oraz tryb dla dwóch graczy, który tak dobrze sprawdził się na imprezie. W grze jest też możliwość edycji kolorów dla osób mających kłopoty z ich odróżnianiem – oraz… karaoke. Co nieco o procesie wytwórczym samego prototypu napisałem tutaj http://www.wykop.pl/link/1493699/cube-cube-cube-moja-gra-na-konkurs-ludum-dare-stworzenie-zajelo-mi-20-godzin/#comment-15075897 – chciałbym, żeby gracze mieli świadomość, że nawet za małą grą czai się wiele godzin ciężkiej pracy i przemyślanych detali. Chciałbym też, żeby javascript przestał kojarzyć się z bannerkami na strony i grami na poziomie ruskiego komputerka z wilkiem i zającem. Ta gra została wykonana w HTML5.

Wspólnie z Przemkiem przygotowaliśmy dla Was 3 różne konkursy, w których możecie zdobyć klucz do Qb, Qb, Qb.

Pierwszym sposobem jest po prostu kliknięcie w ten link 🙂

Drugim sposobem jest natomiast wzięcie udziału w naszym konkursie na FB, gdzie czekają nas Was dwa kolejne kody. Żeby je wygrać, musicie wykonać kilka prostych czynności:

  • polubić nasz fanpage (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/as),
  • poprawnie odpowiedzieć na zadane pytania na FB

Pierwsze pytanie pojawi się o godz. 18:30, drugie o 19:00. Zasady są proste: kto pierwszy, ten lepszy.

Trzecim i zarazem ostatnim sposobem na wygranie gry jest uczestnictwo w Streamie z Qb, Qb, Qb, który odbędzie się o godzinie 20.00 pod adresem –  http://www.twitch.tv/1ndieworld

Oficjalna strona Qb, Qb, Qb, na której możecie nabyć własną kopię (cena 3,99$) – http://qbqbqb.rezoner.net/

Zapraszamy!