Star Citizen i 14 milionów dolarów

Tim Shafer i Broken Age to gorący temat ubiegłego tygodnia. Tim chciał zaledwie 400 tysięcy dolarów – dostał ponad 3 miliony i to było mało. Jednak za 3 miliony można stworzyć zaledwie małą (!) przygodówkę, zatem ile potrzeba pieniędzy aby stworzyć cały wszechświat? Chris Roberts prawdopodobnie ma już wypełniony po brzegi basen ze studolarówkami, jego projekt Star Citizen uzbierał dokładnie 14.106.569 dolarów od 212.341 wspierających go osób. Początkowy plan zakładał dostanie (jedynie) 2 mln od fanów, jednak zainteresowanie grą przerosło wszelkie oczekiwania, ale to nie koniec zbiórki, ponieważ za kolejne wpłaty obiecywane są dalsze dodatki i rozszerzenia.

Co się stanie z tymi funduszami? Gra ma być wydana w 5 etapach: – I etap:  pod koniec wakacji w postaci… hangaru, umożliwi on oglądanie posiadanych statków, – II etap: walki myśliwców zapowiadane na okolice listopada (wczesna alfa), -III etap: single player szacowany na wakacje przyszłego roku, – IV etap: po zakończeniu prac nad całą galaktyką zawita multiplayer, – V etap: stworzenie trwającego świata, gracz ma wpływa na jego funkcjonowanie, możliwość podbojów, walk frakcji itp.

Teoretyczna premiera kompletnej gry – granica 2014 i 2015, oczywiście wyłącznie na PC. Więcej na oficjalnej stronie