Zabawa w konstruktora mechów

M.A.V. czyli Modular Assault Vehicle, to tytuł w którym przyjdzie nam zbudować własnego mecha, a następnie poprowadzić go do boju.

Chad Mauldin jednoosobowy ‚team deweleoperski’ o nazwie Bombdog Studios pracujący nad grą, określa M.A.V. jako połączenie zabawy klockami Lego z grą o ciężkich, opancerzonych maszynach kroczących.

Własnego mecha zbudujemy od podstaw: zaczniemy od korpusu, potem kończyny, a na koniec uzbrojenie, co istotne, każda część podlegać będzie naturalnej fizyce, czyli np. działo umieszczone na ramieniu podczas wystrzału, spowoduje większy odrzut na jedną ze stron, tym samym stwarzając potencjalny słaby punkt naszego ‚czołgu’. Umiejętność skonstruowania optymalnego pojazdu będzie zatem w cenie, oczywiście możemy też tworzyć bardziej ryzykowne konstrukcje: mech z zamieszczonymi 4 wyrzutniami rakiet na ramieniu będzie mieć ogromną siłę rażenia, wystarczy go jednak pozbawić barku i stanie się bezbronny. Warto w tym miejscu odnotować, że każda część pojazdu będzie mieć własne punkty życia, które po zniszczeniu pociągną za sobą każdą inną logicznie powiązaną z nią część (jak w przykładzie powyżej).

Deweloper od ponad dwóch lat pracuje nad tym projektem i doprowadził go już do wersji alpha. W tym momencie poszukuje wsparcia na Kickstarterze, by móc opłacić artystę, który weźmie w swoje ręce stronę wizualną gry, tak by Chad mógł skupić się całkowicie na kodowaniu. Tytułowi brakuje już tylko 7 tysięcy dolarów (z 20 000$) by sfinalizować zbiórkę, a do końca akcji pozostało jeszcze 23 dni, więc jeśli M.A.V. przypadł wam do gustu, to rozważcie swoje wsparcie, jest bowiem ogromna szansa, że kickstart zostanie pomyślnie ukończony.

via Kickstarter